Rzecznik praw pacjenta

Rzecznik praw pacjenta

Jeżeli uważasz, ze Twoje prawo zostało naruszone w czasie leczenia i chcesz złożyć skargę na placówkę leczniczą, albo wyjaśnić zaistniałą w niej sytuację, możesz to zrobić kontaktując się z biurem Rzecznika Praw Pacjenta.

Rzecznik Praw Pacjenta nie jest związany z NFZ. Rozpatruje skargi i wnioski w sytuacji naruszenia prawa do poszanowania intymności i godności, informacji, świadczeń zdrowotnych, tajemnicy informacji, dokumentacji medycznej, zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza, opieki duszpasterskiej.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta mieści się w Warszawie.

Adres do korespondencji

Rzecznik Praw Pacjenta

Pan Bartłomiej Łukasz Chmielowiec

 

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46,
01-171 Warszawa

bezpłatna infolinia: 0-800-190-590 (pon. -pt. w godz. 8.00 – 20.00)

Sekretariat
tel: (22) 532-82-50
fax. (22) 532-82-30
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.”>kancelaria@rpp.gov.pl

Przyjęcia interesantów w biurze:

  • poniedziałek – w godzinach od 9.00-18.00
  • wtorek – w godzinach od 9.00-15.00
  • środa – w godzinach od 9.00-15.00
  • czwartek – w godzinach od 9.00-15.00
  • piątek – w godzinach od 9.00-15.00

www.rpp.gov.pl
https://twiter.com/RzeczPacjenta
https://facebook.com/RzecznikPrawPacjenta/