I. Niezbędnik pacjenta w tzw. „oddziale COVID”:
1. Wykaz rzeczy (spakowane w reklamówkę foliową lub worki jednorazowe, opisane imieniem, nazwiskiem i nazwą oddziału):
a) przybory toaletowe: mydło w płynie, szczoteczka do zębów, pasta,
b) przybory do golenia – maszynki jednorazowe, pianka, woda po goleniu,
c) koszulki bawełniane – 7 szt.,
d) majtki bawełniane – 7 szt.,
e) skarpetki bawełniane – 7 szt.,
f) obuwie gumowe kryte (klapki),
g) leki przyjmowane na stałe z dawkowaniem, ewentualnie lista leków,
h) insulina, którą przyjmuje pacjent plus peny,
i) karty informacyjne z hospitalizacji w innych placówkach medycznych.
2. Dostarczanie rzeczy dla pacjentów przez osoby z zewnątrz odbywać się będzie w godzinach 07:00 – 15:00 za pośrednictwem Portierni – do oddziału rzeczy będą przekazywane raz dziennie po godzinie 15-tej zbiorczo. Rzeczy do przekazania muszą być zapakowane w sposób trwały, a noszące ślady uszkodzenia opakowania nie będą przez Portiera przyjmowane.
3. Odbiór rzeczy własnych pacjenta nie może odbywać się w trakcie jego pobytu w oddziale. Wszelkie rzeczy własne pacjenta, uprzednio zabezpieczone, wydawane są w dniu wypisu pacjenta.
4. Po wypisie z oddziału, pacjent lub jego rodzina otrzymuje ustną informacje o sposobie postępowania z odzieżą w domu: wyjąć ostrożnie odzież ze spakowanego worka, umieścić ją bezpośrednio w pralce (prać w 60 st.) – całość wykonywać w jednorazowych rękawiczkach i w maseczce ochronnej; po wykonanej czynności zdjęć rękawice i maseczkę, umyć dokładnie ręce.
II. Udzielanie informacji telefonicznych
1. Informacje o stanie zdrowia pacjenta udzielane są telefonicznie osobom upoważnionym.
2. Udzielanie informacji odbywa się codziennie w godzinach 13:00 – 14:00.
3. Telefon do oddziału 91-384-20-61 wew. 613 – pokój lekarski, wew. 616 – sekretariat.