Misja

"Według najlepszej wiedzy dopomagać cierpiącym, zwracającym się o pomoc, mając na celu wyłącznie ich dobro..."

Tutaj jesteś

smaller font default font larger font

Rzecznik praw pacjenta

Jeżeli uważasz, ze Twoje prawo zostało naruszone w czasie leczenia i chcesz złożyć skargę na placówkę leczniczą, albo wyjaśnić zaistniałą w niej sytuację, możesz to zrobić kontaktując się z biurem Rzecznika Praw Pacjenta.

Rzecznik Praw Pacjenta nie jest związany z NFZ. Rozpatruje skargi i wnioski w sytuacji naruszenia prawa do poszanowania intymności i godności, informacji, świadczeń zdrowotnych, tajemnicy informacji, dokumentacji medycznej, zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza, opieki duszpasterskiej.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta mieści się w Warszawie.

Adres do korespondencji

Rzecznik Praw Pacjenta

ul. Młynarska 46,
01-829 Warszawa

bezpłatna infolinia: 0-800-190-590 (pon. -pt. w godz. 9.00 - 21.00)

tel./faks: (22) 635-75-78

www.bpp.gov.pl

Jeżeli szukasz informacji o rozpatrywaniu skarg i wniosków w NFZ, zajrzyj do zakładki Skargi i wnioski.

 

źródło: https://zip.nfz.gov.pl/ap-portal/

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Dla pacjenta

eWUŚ

Zamówienia Publiczne

2014 rok

 

więcej

Informacje kontaktowe

home Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach
 ul. Niechorska 27,
 72-300 Gryfice
phone  centrala (91) 384 20 61,
 sekretariat (91) 384 33 98,
 fax (91) 384 21 68
email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  bip
  ePUAP